صنعت پلاستیک سازی

img

صنعت پلاستیک سازی

کمپرسورهای J.P.Sauer & Sohn Maschinenbau GmbH کاربردهای متنوعی در صنایع پلاستیک سازی دارند. در طراحی این کمپرسورها کار کرد بدون انقطاع و شبانه روزی، استحکام در ساخت قطعات و بدنۀ مقاوم لحاظ گردیده و لذا  بدان ها این امکان را می دهد که تقریباً در هر گونه شرایط آب و هوائی مانند، گرما و یا سرما و یا رطوبت زیاد، بخوبی و بدون مشکل کار کنند.

کارخانجات و واحدهای خرد و کلان تولید کننده فراورده های لاستیکی - پلاستیکی و ....  از کمپرسورها ی هوای فشرده با ظرفیت ها و فشار های مختلف  استفاده می نمایند.

کارخانجات تولید کننده لاستیک خودرو، لوله های پلاستیکی، ظروف ملامین، ظروف و بطری های یکبار مصرف آب معدنی، نوشابه و ...  تولید کننده های لوازم خانگی، اسباب بازی و ...... همه و همه از کمپرسورهایی با فشارها و ظرفیت های مختلف جهت تغذیه دستگاه ها و ماشین آلات خطوط تولید خود استفاده می نمایند.

از کمپرسورها درصنایع زیر استفاده می شود:
 

■ تولید کنندگان تلفن های همراه■ تولید کنندگان قطعات خودرو■ تولید کنندگان بطری های پلاستیکی■ تولید کنندگان سامانه های داخلی گاز تحت فشار■ تولید کنندگان محفظه های دستگاه های الکترونیک

و بسیاری از صنایع دیگر.

در زمینه گسترده و پیچیده صنایع پلاستیک، از کمپرسورها برای تولید بطری های پِت که برای نوشیدنی ها، روغن ها، شامپوها، شوینده ها... بکار می روند، تولید کنندگان محفظه های پلاستیکی برای دستگاه های الکترونیک مانند تلویزیون، سینمای خانگی، استریو، رادیو، اجاق های مایکروویو، محفظه های رایانه خانگی و تجهیزات جانبی آنها مانند چاپگر ها، اسکنرها، لپ تاپ ها، جاروهای برقی، غذا سازها، تلفن های همراه و دهها وسیله پلاستیکی دیگر استفاده می شود. از کمپرسورها در صنایع خودرو سازی برای ساختن قطعات پلاستیکی خودروها و بسیاری از قطعات و دستگاه های پلاستیکی دیگر استفاده می شود.

این صنایع نیاز مداومی به هوای فشرده در دسترس برای جلوگیری از بوجود آمدن وقفه در فرآیند تولید دارند. از کمپرسورها در صنایع پلاستیک سازی در تمامی فرآیند تولید مانند ابزارهای بادی (نیوماتیک)، جابجائی و انتقال مواد، خط مونتاژ، تجهیزات پاکسازی، اتاق رنگ و سایر بخش ها، بهره گیری می شود.

پلاسما داتیس کمپرسور مورد نیاز شما را با توجه به ویژگی های صنعت شما انتخاب کرده و به مشتریان خود عرضه می کند. ما کمپرسورهائی با ظرفیت های متنوع و فشارهای گوناگون برای استفاده در صنایع مختلف، با کارائی بالا، هزینه های نگهداری و عملیاتی پائین ساخت شرکت های با سابقه اروپائی در اختیار شما قرار می دهیم.

پلاسما داتیس عرضه کننده کمپرسورهای متنوع با فشار خروجی 40 تا 350 بار و هوادهی 10 تا 350 متر مکعب در ساعت برای تولید هوای فشرده و یا نیتروژن متناسب با نیازهای منحصر بفرد صنعت شما، می باشد.